30.06.10 г.

Още нещо, което си струва да видите.

Днес ми се отвори малко свободно "работно" време и с какво друго да се занимае мозъкът ми, освен с "хартия".
Вкъщи стои цял пакет шарени лентички и части от картони - в неподходящи за квилинг и картички форма и размери. А от седмица насам съм на вълна "разичстване" - за нещо като ново начало.

Сещайки се за пакета с непотребни ленти и парчета си спомних, че някъде бях чела за рециклиране на хартия. Следя твърде много блогове и не се сетих къде точно.

Питах във форума и Te4eto ми прати този линк със снимки от нейните опити - напълно достатъчни, за да схвана как става Магията.

Но нали съм любопитна, реших да питам и Г-н Всезнайко - Google.
Той ме изпрати на място, което си струва няколко часа четене и разглеждане: 

b & g handmade

Оказа се, че сайтът доста отдавна стои в personal bar-a и чака да му се отдели нужното внимание. Грабна с няколко неща:

  • изчистена визия
  • изчерпателна информация
  • грамотно написан
  • с доста препратки

Но най-вече с това, което правят и желанието, ентусиазма, и енергията, които влагат в рециклирането на хартия.

Ако имате няколко часа и все още не сте им били на гости - горещо препоръчвам!

А дали ще приложа на практика уроците - времето ще покаже :-)

Сега ви оставям в компанията на Гери и Боби, при мен посещението на b & g handmade чудесно се върза с The Verve. Поздравявам ви с нещо любимо.



2 коментара:

Irena каза...

Чудесна публикация, беше ми полезна, благодаря ти!
Желая ти хубав ден!
P.S: ще те помоля да махнеш проверката с дума за коментарите, така ще е по лесно за тези които искат да ти напишат нещо.

КаРи каза...

P.S. Done! :-)