30.12.11 г.

Последно за 2011

Здравейте, мили хора :-)
Тази година се изниза неусетно, почти не остана.
Беше красива, пълна с всякакви емоции и преживявания, взе много, донесе повече, но ето че в края й мога да се похваля с чудесно настроение и очакване на вълшебства.
Ще я изпратя като затворя цикъла "какво сътворих по Коледа".

Юлия Бродская е ненадмината и всеки опит да направя нещо в неин стил ми се струва жалък, но ще опитвам, защото трябва да се стремим към високото :-)


Изгря и слънце. Съвсем в тон с лятното ми настроение. Танцува ми се. Диша ми се дълбоко. И ми се носят шарени леки дрехи. И това ще стане. Догодина.

Весело посрещане на 2012! Усмихнете се - краят на една година винаги е начало на друга, а през 2012 светът няма да свърши. Просто ще стане по-добър!

И нещо цветно за финал:


До нови усмивки!

3 коментара:

Маги каза...

Весело посрещане на Новата Година, Кари! Танцувай, забавлявай се и се усмихвай! :)

Поли каза...

Зимното бяло е просто основа за всичко цветно! весело посрещане на новата година! Бъди здрава!

Veselina каза...

Успешна и здрава Нова година, Кари! Весело посрещане и незабравими моменти ти желая!