18.05.10 г.

Кутийка с чекмедже

7 коментара:

Migito Petrova каза...

Много е сладка!

arcadia каза...

1.Усмивка - широооока при това!
2.Кутийката е прелестна - имам нужда от точно такава да си събера всички джунджурийки, но размера трябва да е някъде метър на два ;)

Le каза...

Прекрасна кутийка чекмедже! Искам и аз да направя такова сладко нешо, в което да се сложат някакви съкровени нещица.

Unknown каза...

Страхотна е! Освен, че със сигурност си се наслаждавала на изработката, резултатът е доста практичен :). Въобще, обичам кутийките :)

Irena каза...

Кутийката е страхотна, много ми харесва :)

krechi каза...

Чудна кутийка! Много ми харесва!

КаРи каза...

Благодаря Ви :-)

Докато я правих си мислех, че могат да се направят 20-30 такива и да стане нещо като шкаф с чекмеджета, в които да побера всичко. Вярно, ще отнеме много време, но ще го докарам до метър на два при добро желание. И ще стане шарен и свеж. Засега при мен това остава само идея, нямам чак толкова много свободно време :-)

Определено се насладих, докато я изработвах, има и още една, но чака да бъде подарена и тогава ще покажа и нея.

тези дни ми е слънчево, въпреки почти-зимата навън...
Ще ми се да мога да затворя малко смях в бурканчета, или в кутийки...