31.05.10 г.

Награди



Хартиената Вещица се закичи с две наградки. Благодаря на Маги и на Силвия (sisukus) за тях!

Регламентът на наградата е:
1.Да благодарите на човека, който ви е дал наградата с линк към неговият блог.
2.Да споделите 10 неща за себе си.
3.Да предадете на 10 блога наградата!

10 неща за мен? Добре:

  1. Като малка мечтаех да стана 'моден дизайнер'. 
  2. Обичам да пея. Уви - не особено вярно.
  3. И да танцувам.
  4. Искам някой ден да имам магазинче за цветя и ръчно изработени неща.
  5. Не обичам кактуси. Историята е дълга, но завърши в спешното, а сега се смея, когато си спомня тази случка. Не осакатявайте големи грозни кактуси без предпазни очила :-)
  6. Много хора ме мислят за 'луда', 'шматка', 'откачалка', 'диване'. Това обаче ми харесва.
  7. Освен този блог, имам още един, в който се изявява 'писателят' в мен.
  8. Усмивката ми е заразна. Обичам да пренасям тази 'болест' по хората.
  9. Искам да има повече Хора сред гората от хора. И се радвам, че се залових с квилинг, защото всички вие сте Хора :-)
  10. Обичам... да обичам!


А сега - трудната част. Получих наградите два пъти. Но мисля да 'предам нататък' само на 10 блог-а, а и това няма да е лесно. Предполагам няма да е ново за никой от наградените и все пак:

  1.  addii
  2. Creative
  3. арт_мама
  4. milenka
  5. Greta
  6. kariluis
  7. Gery
  8. Chiges
  9. Ива
  10. Marzelanche

Надявам се в скоро време да покажа нови вещерски творби. 

Усмихвайте се!





1 коментар:

Milena каза...

Кари,благодаря ти за наградката!Изненада ме приятно,признателна съм.

Поздрави и усмивки:-)