20.04.11 г.

Дъръ бъръ

Позагубих се в последно време.
Нямах време и желание за творчество, но слънцето изгря и довечера ще правя table картички.

Междувременно бялата ми лястовичка, символ на надеждата, попадна в Картичкофурийското трио, което много ме зарадва. А пък Мечо Пуф е на заглавната страница на yahoo quillpictures и самата аз се шашнах като видях. Мънички поводи за радост :-)

Поздравления и тук за триото, което представи техниката квилинг при Гала в "На кафе". Нямам думи да опиша колко мило и приятно ми стана. И се почувствах... горда :-)

Обещавам следващите ми включвания да бъдат с поканите и table картичките и (най-после) с Пипи, стига съм се страхувала да я започна.

That's all folks!

(това е моя реплика, трябваше аз да я кажа...)

Ами кажи я де!

:-)

Хубава вечер, мили другарчета!

1 коментар:

Migito Petrova каза...

Ей, пълниш ми душата всеки път като прочета за новите ти постижения!!! Давай все така! Весели и творчески празници!