2.07.10 г.

Mozaic Summer

От заглавието вероятно се досещате какво ще ви покажа тук.

Реших да обединя две предизвикателства в една картичка - "Моето лято" при Картичкофуриите и "Предизвикателство Мозайка" при Двете Елши.

Когато видях темата, зададена от Светлето при Елшите, веднага ми хрумна какво ще направя, така че да го включа и на двете места. Винаги съм обичала пъзели, мозайки и шаренийки. А и аз съм на вълна 'разчистване на отпадъци'. Държа да кажа, че мозайката е от малки парченца хартия - нарязани и залепени, за някои ми трябваше пинцета :-)

Първо показвам картичката, а после... след като я пречупите през съзнанието си по собствен начин, ще разкажа каква идея исках да вложа и какво се получи.

Ето - лице и вътрешност на моето мозаечно лято:

А ето и един детайл - трябваше да е ръчно изработено копче, но явно като за първи опит с копченцата, не съм се справила много добре. Линиите от четката, с която нанесох лака отгоре много ми допадат - дефектът се превърна в ефект:

Следват лирични отклонения, разрешавам ви да си ги спестите, ако искате :-)

Първоначалната ми идея беше да вплета идеята си за лятото в мозайка - слънчеви дни и звездни нощи, с много цветове. За мен лятото преди всичко носи цвят - по улиците, в душите на хората, в настроенията.

Предполагам тази цел е постигната.

Но когато почти завърших картичката, открих толкова много символика, за самата мен, която примесена с дъжда, светкавиците и гръмотевиците снощи, ме натъжи. Намерих в нея разбити сърца; пъзел, части от който липсват, но който някой отчаяно се опитва да нареди. Парченца, раздавани на заслужили и незаслужаващи. Парченца, които искат отново да бъдат едно цяло, но се губят в тишината на мрака и не виждат пътя, ослепени от слънцето.

Стига толкова. Мястото на тези думи не е в този блог.

11 коментара:

krechi каза...

Добре си го започнала, само може би аз бих заменила черната хартия с друг цвят, нещо по- светло. Може би заради това правиш такава асоциация с изгубените парченца.
Копчето е страхотно, лакирано стои много добре.

КаРи каза...

:-)
Черното беше в замисъла за летните нощи, а асоциациите... не са от цвета, it's all in my head :-D

Milena каза...

Идеята ти е супер,Кари!Много ми харесва.Мисля,че черното е екстра,добър контраст се получава и предразполага към много символични асоциации.
:-)

Addii каза...

много е хубава ,а копчето е много ефектно

Rony каза...

Страхотна е! Само най-добрите майстори превръщат дефекта в ефект така умело! Браво Кари :)

siskus каза...

Миличката тя,картичката ти е страхотна,а идеята...браво,цветната мозайка е чудна!

Ivolina каза...

Картичката е много хубава. Не знам защо ти е толкова тъжно, но на картичката ти грее слънце и затова има надежда.

kenli каза...

Хубаво е човек да изпише това, което чувства.По- този начин му става малко по- светло на душата.Надявам се с теб да се е случило така.А картичката ми харесва и то много. В крайна сметка всеки творец отразява в прозиведенията си част от настроението си , от същността си.

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Кари, чудесна е, много интересен замисъл и е станала много красива!

Neli каза...

Прелестна е!

Irena каза...

Страхотна е станала, много ми допада.