13.07.10 г.

да дарим за SOS селища - България

За тази идея разбрах преди време от Лени (Le).

Реших и аз да допринеса към каузата.

Направих няколко комплекта хартиени обеци. Ето ги и тях...












Изключително много ме трогнаха думите, които написаха вместо "Благодаря" хората, стоящи зад организацията на даренията.
Позволявам си да го публикувам тук, за да мога... когато загубя вяра следващия път, да си ги припомня и да си кажа "ИМА СМИСЪЛ!"...


"Чудо!

Днес едно момиче - вълшебница, сътвори поредното чудо! Не я познавам, една дама с артистичен дух и дробове, пълни с авантюризъм, твори чудеса! Една дама с екзотичното име - Каролина, твори бижута от....хартия и разказва приказки в багри, форми и любов! Това момиче, също като Грета предостави своята колекция изцяло за дарение на СОС детски селища! И още некачила снимките на албума - вече беше продала един чифт. Когато тя качи снимките на страницата, а аз ги разглеждах и не можех да си събера душата, за да изкажа възхищението си, само за 5 минути се продадоха още два чифта обеци. А самите обеци не съм ги получила. Всичко става не в движение, а в летеж! Нямам думи!
Не зная какво ме прави по-щастлива! Това,че тези парички ще отидат в СОС е прекрасно, но това че млади, красиви, умни, талантливи момичета творят и даряват без да се замислят, това ме изпълва с възхищение! А това, че други красиви, умни, щастливи и лъчезарвни момичета си купуват от нашите творби, сътворени с любов и грижа, ме кара да летя, да се чувствам щастлива и уверена, че доброто го има, че то в нас и ние го споделяме!
Благодаря ти Каролина, благодаря ти, прекрасно момиче с вихрена фантазия, умели ръце и голямо сърце!
Бъди благословена!"

10 коментара:

Le каза...

КаРи,
много се радвам, и ти благодаря за съпричастността!
Радвам се, че някой ще носи този обици горд, красив и друг ще има възможност да получи усмивка...заради това!
Радвам се за теб и всички ни, КаРИ!
Виж и бележката в страницата във ФБ, която е написала Елиета за теб!
Поздравления и благодарности!

Migito Petrova каза...

Разбрах за тази инциатива от твоя профил във фейсбука. Мислех днес и аз да пусна публикация в блога, но не ми остана време. Няма да е лошо да популяризираме инициативата поне след последователите ни в бологовете. Вярвам, че много други жени биха отделили от своите произведения за каузата.

Irena каза...

Всичко изписано е толкова истинско и много повече от думата Благодаря.
Радвам се че има хора като вас.

siskus каза...

Ллеелее Кри,чета и настръхвам,браво миличка,искам и аз да направя на дечицата,искам да помогна!Когато четох публикациите на Ле си мислех,че е някак по сложно участието,кажи ми какво да направя,моля те!!!!!Искам да направя картички и други нещица!!!!

siskus каза...

Забравих,обеците са......приказни,великолепни,а аз как мога да си купя?

Addii каза...

Кари,всичко е страхотно-браво,поздравявам те и те прегръщам-страхотна си

krechi каза...

Кари, поздравявам те за инициативата!
Обеците са много хубави! И аз съм правила преди време от хартия- гривна. Имам една публикация в блога ми- мисля за месец Април.
Успех!

КаРи каза...

Мили Хора,
(и не, главното Х не е грешка, за мен има много "хора" и малко "Хора", както и да е, лирично отклонение),
Благодаря Ви за коментарите!

Отговарям, макар и с леко закъснение, но нещо взе да не ми стига времето за всичко.

По ред на номерата...

Лени, аз съм тази, която трябва да благодари, защото ако не беше ти, нямаше да дарявам усмивки сега :-) И аз се радвам за всички ни и се радвам най-много за това, че са останали Хора!

Меги, видях публиакцията в блога ти и ми тръгнаха сълзи от очите! Заедно можем повече :-)

Иренче, май това хоби откри едно ново лице на света за... всички ни :-)

Силве, доколкото видях, вече знаеш как да се присъединиш - Лени написа чудесна публикация по темата. А как може да си купиш... Истината е, че за по-малко от 24 часа 8 комплекта вече се продадоха, останаха 3. Ако имаш профил във фейсбука - добави ме там и ще ти кажа кои са останали.

Ади, радвам се, че и ти ще се присъединиш, определено с твоите красоти, които толкова сръчно и бързо майсториш, ще зарадваш някой :-)

Красе, благодаря за милите думи!!! Инициативата не е моя, но се радвам, че и аз (вече) имам пръст там :-))

На това му казвам Отговор. Май се поувлякох...

Усмихнат ден!!!

أمل каза...

много са красиви! искам и аз такива :)

КаРи каза...

Надинка,
надявам се, че ще участвам на една благотворителна изложба след месец и нещо, ще пиша тук дали/кога/къде. И обеци ще има.

Ако не - ще измислим нещо :-))