11.07.10 г.

Награди II

Здравейте,

изключително се радвам на наградата Sunshine Award, която Creative сподели с мен и останалите, участвали в предизвикателство "Мозайка".

Винаги съм се възхищавала на нещата й и се надявам да продължа да го правя :-))


Според условията, сега трябва да предам наградата на други 10 блога. Тази част ми е трудна, пак ще пропусна някой, за това нека всички, които се отбиват в дома на Хартиената Вещица (често така наричам този блог) и които искат - да се чувстват "наградени".

В тази връзка, моля
  1.  addii
  2. Creative
  3. арт_мама
  4. milenka
  5. Greta
  6. kariluis
  7. Gery
  8. Chiges
  9. Ива
  10. Marzelanche

да отидат ето тук - преди време предадох награди, но не съм сигурна дали сте прочели :-)

А сега към другите условия на Светлето.

Ако имате възможност покажете или разкажете за картичката, за която сте отделили най-много време... 

Най-много време съм отделяла на паната, които съм правила, но що се отнася до картичка... може би тази - "предизвикателство в зелено".  

А картичката, направена буквално на един дъх... всичките са такива, започна ли една картичка, не мога да мръдна, докато не я довърша. Но ето пример все пак, от серията "топлина":


Хубава вечер на всички!

3 коментара:

Milena каза...

Аааа,другите да му мислят,аз на предното раздаване съм "присъствала",видях, и коментар съм оставила:P
Хехе,крокодилът е много готин:)

Creative каза...

О, Кари, благодаря ти за наградките! Сега виждам, че си отличила блогчето ми (или поне нямам спомени да съм го направила преди, иначе със сигурност щях да съм ти благодарила отдавна. :)

Много се радвам, че сподели за картичките. Страхотни пана и картички! И като знам колко е трудоемко и времеемко цялото това навиване на лентички - още повече ти се възхищавам на търпението и прецизността!

Addii каза...

Много ти благодаря за наградата!Нещата ти са страхотни,радвам се че ме награди!
Но малко по натам ще предам наградата.